OZMO VERWELKOMT 50.000e NEDERLANDSE SWYX-GEBRUIKER

By 24 oktober 2016Nieuws

Wauw, wat een mijlpaal. Afgelopen vrijdag mochten we het bekend maken — OZMO had de eer om de 50.000e Nederlandse Swyx gebruiker aan te sluiten! Swyx maakte onlangs al in een persbericht bekend ze inmiddels al meer dan 750.000 Swyx-gebruikers tellen (internationaal). Nu ook een piek voor ons kleine kikkerlandje: Bij Canon Business Center Nederland mochten we de 50.000e Nederlandse Swyx gebruiker verwelkomen. Reden voor een feestje dus!

Natuurlijk doen we dit niet alleen. Wij delen het geluk met Swyx — die de meest gebruiksvriendelijke en innovatieve software verzorgt, wat het voor OZMO mogelijk maakt om een toekomstbestendige telefonieoplossing aan te bieden. Niet alleen kunnen we zo op doelmatige en efficiënte wijze de Swyx-software (en dus telefonie!) integreren met bedrijfssoftware, zoals een CRM- of ERP-systeem, maar is ook in-house onze multi-channel tool iQueue ontwikkeld. Daarnaast bedanken wij QNP— onze trouwe partner. Door het vertrouwen in ons zijn wij in staat om te focussen op innovatie — om zo een optimale gebruikerservaring te bieden aan zakelijk Nederland. Zo kunnen bedrijven met de tijd mee. Toekomstbestendig dus!

Gefeliciteerd Canon Business Center Nederland!
Canon Business Center Nederland heeft dit goed begrepen en koos daarom voor OZMO. Zoals velen hen voorgingen, stapt Canon Business Center Nederland nu ook het moderne telefonie tijdperk binnen. Zij kunnen nu ook profiteren van de vele voordelen die OZMO met de Swyx-software biedt ten opzichte van de traditionele telefooncentrale. “We hadden een verouderde Panasonic centrale, die niet meer naar behoren functioneerde en niet mee kon met de groei en wensen van de organisatie. Nu met OZMO hebben we de flexibiliteit en de capaciteit om uit te breiden en de nieuwe locaties snel aan te sluiten”, vertelt woordvoerster Sabine van Gennip van Canon Business Center Nederland. “Een bijkomend voordeel is het gebruiksgemak, want iedereen heeft het snel onder de knie en QNP verzorgt de technische ondersteuning. Ook de mogelijkheid om nieuwe communicatie oplossingen te integreren biedt ons in de toekomst grote voordelen.”