Besparen op belkosten met Swyx

Met SwyxWare is besparen op belkosten super simpel!

Sinds de komst van VoIP – oftewel cloud telefonie – zijn er honderden telecomoperators bijgekomen. De prijzen zijn net zo gevarieerd als het aanbod. Wil je echt gaan besparen op belkosten, dan zijn er een aantal belangrijke aspecten waar je op moet letten. Voor een passend advies kun je gebruikmaken van ons gratis consult.

FAQ

Wat is het belvolume in minuten en aantal gesprekken?
Veel providers lijken erg aantrekkelijk door een goedkoop beltarief, maar hebben aanzienlijke kosten als opstarttarief voor ieder gesprek. Het opstarttarief betaal je altijd, ongeacht de duur van het gesprek. Als je dus veel korte gesprekken voert dan weegt het opstarttarief zwaarder dan het beltarief.

Met een VoIP centrale van Swyx kun je gebruikmaken van één van Nederlands goedkoopste VoIP providers. Je betaalt een vast bedrag per naam, per gebruiker. Nooit meer teveel betalen dus! Tevens kun je je abonnement maandelijks wijzigen, zonder extra kosten! Voordeel? Tot wel 45% besparen op uw huidige rekening!

Kan ik besparen op mobiele kosten? 
De hoogste kosten op de telefoonrekening zijn waarschijnlijk de kosten voor het bellen naar mobiele nummers. Nog duurder zijn de kosten voor bellen naar internationale bestemmingen met een mobiele telefoon.

Afhankelijk van het belverkeer tussen je telefooncentrale en mobiele telefoons, en het belverkeer van mobiele nummers naar het buitenland, kun je met Swyx tot wel 70% op deze kosten besparen!

Kan ik bellen over mijn bestaande vDSL verbinding of glasvezel? 
Je kunt je bestaande internetverbinding (vDSL of glasvezel) prima gebruiken om te bellen. Om de kwaliteit te waarborgen en te garanderen installeren wij ook een speciale router. Afhankelijk van de internetcapaciteit kun je afscheid nemen van de ouderwetse ISDN infrastructuur.

Afhankelijk van je Internet verbinding en huidige ISDN infrastructuur, kun je al snel enkele honderden euro’s per jaar besparen!
Twijfel over de kwaliteit van uw verbinding? Neem dan contact met ons op voor een gratis advies.

Voorbeeld:
Oude situatie:
Een organisatie in Veenendaal belt op vaste lijnen voor 850 euro per maand, en betaalt nog eens 140 euro per maand aan infrastructuur kosten voor ISDN lijnen. De organisatie wil overstappen op glasvezel voor een sneller internet en kosten besparen.

Nieuwe situatie:
De organisatie is overgestapt op glasvezel en heeft haar nieuwe Swyx oplossing aangesloten op de SIP provider OZMO. De ISDN lijnen zijn opgezegd en de besparing is meer dan 400 euro per maand. De besparing op de belkosten zijn aanzienlijk lager dan de meerkosten voor de glasvezel, waar ze met veel plezier gebruik van maken.

Kunnen mijn beheerderskosten omlaag? 
Beheerderskosten bestaan onder meer uit: kosten voor het doen van wijzigingen, het reguliere onderhoud, en kosten voor trainingen (indien het beheer geheel of gedeeltelijk zelf uitvoert). Hoeveel kosten zou je kunnen besparen als je zelf wijzigingen op je eigen centrale kunt uitvoeren in de tijd waarin je de wijziging doorgeeft aan je leverancier?

De Swyx oplossing is 100% Windows gebaseerd en maakt voor het beheer gebruik van toegankelijke interfaces. Elke gebruiker kan in een handomdraai gebruikers aanmaken, verwijderen of wijzigen. De grootste besparingen kun je echter behalen indien de organisatie meerdere vestigingen heeft met op iedere vestiging een eigen telefooncentrale. Met de Swyx VoIP oplossing kun je de communicatie eenvoudig centraliseren door gebruik te maken IP-verbindingen waarover je vanuit het hoofdkantoor alle andere vestigingen betrouwbaar en goedkoop kunt faciliteren met de Swyx functionaliteit.
Afhankelijk van het aantal vestigingen en het aantal werknemers per vestiging kunt u tot wel 80% besparen op de beheerskosten van iedere 2e of volgende vestiging!