Efficiënter werken met Swyx

Hoe vaak zijn medewerkers op zoek naar klantgegevens wanneer ze een klant aan de telefoon hebben? En hoe vaak krijgen ze oproepen binnen die niet voor hen bestemd zijn? Hoe vaak moet je een telefoonnummer oplezen van het beeldscherm om hem vervolgens weer handmatig in te typen op een telefoontoestel? Hoe vaak ben je eindeloos collega’s aan het bellen op zoek naar die ene collega waarvoor je een telefoontje in de wacht heeft staan?

… Dat kan toch efficiënter? 

Bespaar kosten, tijd & ergernis

Efficiënter werken bespaart u meer dan alleen tijd!
Eén van de grootste ergernissen op de werkvloer is “niet efficiënt werken”. Door efficiënter te werken bespaar je dus niet alleen een hoop kosten en tijd, maar ook nog eens ergernis.

De Swyx oplossing is voorzien van honderd-en-één handige functies die het communiceren eenvoudiger, doeltreffender en prettiger maken. Zo kunnen alle medewerkers van elkaar de status (vrij, bezet, aangemeld) zien en ondersteunt het systeem mobiele integraties. Zo blijft iedere medewerker – ook degene die vanuit een andere locatie werken – altijd en overal bereikbaar. Tevens is het mogelijk om gebruik te maken van  Instant Messaging (Tekst berichten) om op te communiceren wanneer iemand telefonisch in gesprek is.

Hoe Swyx je efficiëntie verhoogd:

  • Met één druk op het toetsenbord kun je ieder telefoonnummer uit het ERP, CRM, of andere toepassing bellen;
  • Je kunt tegelijkertijd een collega bellen op zijn werkplek OF mobiele telefoon, doordat eenvoudig een mobiel gekoppeld kan worden;
  • Je kunt je status zelf aanpassen. Zo weet iedereen wanneer je wel en niet beschikbaar bent en kun je eenvoudig zien wie wat aan het doen is;
  • Je kunt in een handomdraai voicemailbericht of de sluitingstijden wijzigen;
  • Je kunt gemiste oproepen van je vaste werkplek integreren met de gemiste oproepen van je smartphone;
  • Met één muissleep verbind je een gesprek door;
  • Wij integreren business software met telefonie! Zo kunnen wij bijvoorbeeld eenvoudig je CRM-systeem koppelen aan telefonie, zodat je direct ziet wie er belt en alle informatie van de beller uit het CRM-systeem oppopt.

Laat u overtuigen door een live demo en neem contact met ons op voor een afspraak.

Een aantal voorbeelden…

Situatie 1 :
Een telefoniste die 38% van de gesprekken doorschakelt naar de helpdesk. 54% Van deze gevallen kan ze de helpdesk intern niet bereiken door bezet of onbeantwoord. Hiermee is ze ongeveer 3 uur per dag bezig door het maken van ‘terugbel e-mailtjes’, pogingen om door te verbinden en het navragen van de klant zijn probleem en zoeken naar collega’s. Klanten zijn minder tevreden over de bereikbaarheid en snelheid waarop ze worden teruggebeld.Benieuwd naar onze oplossing? Neem contact op >>

Situatie 2 :
Uw klant staat volledig ingevoerd in een systeem. U ziet het telefoonnummer op uw scherm staan. U probeert het nummer in een keer te onthouden om het vervolgens in te typen op uw telefoontoestel. Soms lukt het in één keer. Soms ook niet… Benieuwd naar onze oplossing? Neem contact op >>

Situatie 3 :
U heeft een meningsverschil met een klant over een advies wat door een van uw medewerkers is gedaan en wat verkeerd heeft uitgepakt. De klant eist een een schadevergoeding of een extra inzet van uw zijde. Uw medewerker is echter van mening dat de klant zijn uitleg verkeerd heeft begrepen. Het is onduidelijk wat er is besproken. Benieuwd naar onze oplossing? Neem contact op >>