Swyx is productief.

Met Swyx koppel je eenvoudig je bedrijfscommunicatie aan bedrijfsprocessen. Hierdoor worden niet alleen de bedrijfsprocessen gestroomlijnd, maar ontstaan er ook nieuwe vormen van samenwerking met bedrijfspartners en klanten.

MET SWYX BETER PRESTEREN.

ZIEN EN GEZIEN WORDEN – AANWEZIGHEIDSINFORMATIE

See and be seen – presence information
Met de aanwezigheidsinformatie in de SwyxIt! client wordt je bereikbaarheid aan andere werknemers getoond. Teamleden kunnen zo zien wie er is aangemeld, wie beschikbaar is, wie aan het bellen is, etc. en meteen contact opnemen met de gewenste deelnemer. Je kunt vervolgens eenvoudig iemand doorverbinden of doorgeven dat de betreffende persoon momenteel niet beschikbaar is zonder van je werkplek af te komen.

ALTIJD ALLES OP EEN RIJTJE

Everything under control
Met SwyxIt! kun je zelf sneltoetsen definiëren voor interne en externe contacten, zodat je snel toegang hebt tot vaak gekozen nummers. Tabbladen zorgen voor structuur in de sneltoetsen, bijvoorbeeld door de onderverdeling op afdeling. Het gesprekslogboek geeft tevens op elk gewenst moment een overzicht van alle ingekomen en uitgegane oproepen, herhaalde en gemiste oproepen, eigen terugbelverzoeken en digitaal opgenomen gesprekken.

RAZENDSNEL CONTACTEN VINDEN

Contacts quickly found
Naast een persoonlijk telefoonboek is er natuurlijk ook een bedrijfstelefoonboek beschikbaar. De aanwezigheidsinformatie voor de gekozen communicatiepartner wordt eveneens in het bedrijfstelefoonboek weergegeven. De gebruiker kan eenvoudig in de telefoonboeken of via SwyxIt! zoeken naar vermeldingen. Met de handige hotkey-functionaliteit selecteer je met de muis telefoonnummers en kun je deze bellen vanuit elke Windows-toepassing.

VOICEMAIL ZONDER GRENZEN

Voicemail unlimited
Elke gebruiker beschikt over een eigen voicemailsysteem met diverse functies. Voicemails kunnen:

  • door de server als bijlage bij een e-mail worden verstuurd en door de ontvanger worden beluisterd.
  • na ontvangst in het e-mail postvak worden doorgestuurd, beantwoord, opgeslagen of verwijderd.
  • met een telefoon of met SwyxIt! via externe toegang worden beluisterd.

SWYX IS OP DE HOOGTE.

Swyx is intelligent
Met de geïntegreerde Call Routing Manager kun je oproepen automatisch doorschakelen naar een nader te definiëren nummer, bijvoorbeeld een mobiel telefoonnummer of het nummer van een andere werknemer. Hanig wanneer je bijvoorbeeld zelf de oproep niet kan aannemen omdat je in gesprek bent. Dankzij de intelligente doorschakeling op basis van je aanwezigheidsstatus of agenda-informatie in Microsoft® Outlook of IBM Lotus® Notes, hoef je geen handmatige doorschakelingen aan of uit te zetten: SwyxServer weet of een gebruiker bereikbaar is of niet. Met de geïntegreerde regelassistent kunnen omleidingen bovendien worden ingesteld op basis van bepaalde tijdstippen, week- of feestdagen.

BETERE SERVICE, MEER TEVREDEN KLANTEN

Swyx omvat de Graphical Script Editor (GSE); een krachtig hulpprogramma waarmee je eenvoudig complexe reeksen van beslissingen, acties en handelingen kunt toewijzen aan inkomende oproepen. Zo kun je bijvoorbeeld interactieve antwoordsystemen (Interactive Voice Response, IVR) definiëren, waarmee oproepen worden doorgeschakeld naar meerdere nummers of specifieke afdelingen. Hiermee voorkom je dat belangrijke oproepen worden gemist en zorg je ervoor dat ze altijd bij de juiste persoon terechtkomen.

FAX? GEEN PROBLEEM.

Swyx maakt conventionele faxapparaten overbodig. Met Swyx kun je vanuit elke toepassing faxen versturen via het printmenu. Dankzij de integratie in Microsoft® Outlook kunnen faxdocumenten ook doorgestuurd worden naar contactpersonen uit je adresboek. Inkomende faxberichten worden geconverteerd naar een grafisch bestand (PDF, TIFF) en doorgestuurd naar het e-mail postvak van de ontvanger.